Czas trwania kampanii to 2 miesiące. Planujemy działania zasięgowe, reklamę online, reklamę w prasie, outdoor. Poniżej prezentujemy szczegóły.
Landing Page z udziałem partnerów
W ramach kampanii pracujemy nad dedykowaną podstroną (Landing Page), na której będziemy prezentować oferty weekendowe. Poniżej znajdą Państwo jej założenia:
- dedykowana podstrona (Landing Page), na którą będziemy kierowali odbiorców (w ramach portalu visitgdansk.com)
- dedykowany katalog ofert citybreak - sekcja z katalogiem ofert weekendowych z przekierowaniem do ofert (na stronach www) partnerów akcji
- katalog ofert zakłada listing (filtrowanie), aby ułatwić użytkownikom szukanie oferty dla siebie
- partner zapewnia możliwość zakupu oferty poprzez ścieżkę online’ową u siebie w serwisie (lub systemie rezerwowym).
Czego potrzebujemy od partnera?
- nazwa oferty
- opis oferty
- zdjęcie (nawiązujące do oferty, zachęcające)
- warunki zakupu (datę ważności, sposób dokonania transakcji - link do strony www, regulamin - jeżeli jest potrzebny - w wersji PDF)
- dane do kontaktu
- materiały zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej.
Na co liczymy?
- na wsparcie przy promocji akcji - wykorzystanie również swoich kanałów i stosowanie w komunikacji głównego hasła
- na materiały video z zaproszeniem do Gdańska (króciutkie filmiki, w których przedstawiciel obiektu zaprasza gości do miasta) - materiały wykorzystamy dodatkowo w Social Media (z oznaczeniem danego obiektu)
Jesteś zainteresowany współpracą? Oferty lub wstępną deklarację prosimy przesyłać do 19 czerwca. Zapraszamy do kontaktu i współpracy:
Anna Marzec
email: anna.marzec@visitgdansk.com
tel: 888 163 610