Czas trwania kampanii to 2 miesiące. Planujemy działania zasięgowe, reklamę online, reklamę w prasie, outdoor. Poniżej prezentujemy szczegóły.

Landing Page z udziałem partnerów

W ramach kampanii pracujemy nad dedykowaną podstroną (Landing Page), na której będziemy prezentować oferty weekendowe. Poniżej znajdą Państwo jej założenia:
  1. dedykowana podstrona (Landing Page), na którą będziemy kierowali odbiorców (w ramach portalu visitgdansk.com)
  2. dedykowany katalog ofert citybreak - sekcja z katalogiem ofert weekendowych z przekierowaniem do ofert (na stronach www) partnerów akcji
  3. katalog ofert zakłada listing (filtrowanie), aby ułatwić użytkownikom szukanie oferty dla siebie
  4. partner zapewnia możliwość zakupu oferty poprzez ścieżkę online’ową u siebie w serwisie (lub systemie rezerwowym).
 
Czego potrzebujemy od partnera?  
Na co liczymy?  
Jesteś zainteresowany współpracą? Oferty lub wstępną deklarację prosimy przesyłać do 19 czerwca. Zapraszamy do kontaktu i współpracy:
 

Anna Marzec
email: anna.marzec@visitgdansk.com
tel: 888 163 610